POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU EXTENDA.PL
§ 1.WARUNKI OGÓLNE
Niniejszy dokument ma na celu określenie zasad oraz sposobu gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o użytkownikach serwisu internetowego https://extenda.pl oraz korzystania z zasobów tego serwisu przez jego użytkowników.
§ 2.DEFINICJE
Dla potrzeb niniejszego dokumentu, następujące określenia, będą miały następujące znaczenia:
- Administrator serwisu – funkcję Administratora w imieniu i na zlecenie Extendy Agencji Promocji Regionu Andaluzji pełni zarządzająca Biurem Promocji Gospodarczej Extendy w Polsce firma Business Consulting Iwona Szybka (Ewid. działaln. gosp. prowadzona przez Prezydenta m.st. W-wy nr 227821. NIP: 525-158-39-87. Regon: 014859036. Adres Administratora: Al. Jerozolimskie 133 lok. 13, 02-304 Warszawa),
- Administrator danych osobowych – administratorem danych przesyłanych i gromadzonych w toku działania serwisu pełni Agencia Andaluza de Promoción Exterior S.A., Marie Curie 5, Isla de la Cartuja, 41092, Sewilla, Hiszpania.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
- Serwis – oznacza serwis internetowy https://extenda.pl
- Użytkownik – oznacza osobę fizyczną lub prawną korzystającą z usług Serwisu
§ 3. OCHRONA SERWISU
- Administrator serwisu administruje Serwisem.
- Zawartość Serwisu, treści, grafika są własnością Administratora i podlegają ochronie prawnej.
- Administrator oświadcza, że jest autorem zamieszczanych materiałów lub uzyskał do nich stosowne prawa autorskie.
- Zabrania się reprodukcji, sprzedaży, dystrybucji zawartości Serwisu bez uzyskania pisemnej zgody Administratora.
§ 4 .ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Dołożyliśmy wszelkich starań w celu zapewnienia, aby informacje umieszczane na stronie były aktualne i dokładne, jednak nie gwarantujemy ich dokładności, aktualności czy też kompletności. Informacje zawarte na tym portalu nie stanowią rekomendacji. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, czy naruszenia powstałe w związku z korzystaniem ze strony, ani też za słuszność decyzji podjętych w oparciu o informacje dostępne poprzez stronę.
§ 5. WARUNKI TECHNICZNE
- Informacje zawarte w logach systemowych zawierające różne dane, np. adres IP, będą wykorzystywane przez Administratora wyłącznie w celach technicznych, np. ochrony antywirusowej Serwisu. Dane powyższe mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa w razie naruszenia praw Administratora, próby włamania lub innego działania na jej szkodę.
- Niektóre obszary serwisu extenda.pl mogą wykorzystywać cookies, identyfikujące użytkownika w sposób potrzebny do umożliwienia niektórych operacji w serwisie. Pliki te wykorzystywane będą w celu monitorowania ruchu Użytkowników. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez użytkownika poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki internetowej oraz nie usuwanie ich z dysku komputera użytkownika
§ 6. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencia Andaluza de Promoción Exterior S.A., Marie Curie 5, Isla de la Cartuja, 41092, Sewilla, Hiszpania.
- Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania relacji gospodarczych z podmiotami z regionu Andaluzji. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda zainteresowanej strony (artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO) lub, w przypadku jej braku, istnienie stosunku umownego artykuł 6 ust. 1 lit. b RODO) lub uzasadniony interes Administratora danych osobowych (artykuł 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Przetwarzane kategorie Państwa danych osobowych to dane osobowe, zawarte w treści wiadomości mailowych.
- Państwa dane nie są wykorzystywane do automatycznego podejmowania decyzji (profilowanie) i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub poza Europejski Obszar Gospodarczy.
- Odbiorcą Państwa danych osobowych są konsultanci Administratora danych osobowych oraz Administratora serwisu w realizacji celów statutowych serwisu.
- Te Państwa dane, które są przetwarzane na podstawie Państwa zgody będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie lub do upływu 5 lat od ich przesłania.
- Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia każdej zgody w dowolnym momencie.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie przez nas danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.
- Administrator serwisu pełni funkcję podmiotu przetwarzającego dane osobowe powierzone przez Administratora danych osobowych i wspiera go w prowadzeniu Serwisu.
- Kontakt do przedstawiciela Administratora ds. ochrony danych osobowych: tel.: extenda@extenda.pl
Czym są pliki „cookies”?
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego używamy plików „cookies”?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Jakich plików „cookies” używamy?
Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.