„I love hiszpańskie oliwki”-kampania promocyjna

Kampania miała na celu wypromowanie oliwek pochodzących z Hiszpanii wśród polskich konsumentów oraz budowanie świadomości poprzez zwiększenie wiedzy na ich temat. Przez cały czas w sklepach całej Polski mogą Państwo kupić oliwki oznaczone logo „Olives from Spain” gwarantujące najwyższą jakość produktu.

W ramach kampanii, przez trzy miesiące mieszkańcy Warszawy i Poznania mieli okazję oglądać wielkoformatowe billboardy z nowym wizerunkiem oraz hasłem przewodnim „ I ♥ hiszpańskie oliwki”. Akcje promocyjne były widoczne również w innych miastach Polski, a mianowicie w Gdańsku, Krakowie oraz we Wrocławiu.

Cała kampania została także wsparta promocją w prasie.W znanych czasopismach takich jak „Pani”, „Twój Styl” oraz „Kuchnia” oprócz reklamy można było znaleźć dodatek kulinarny poświęcony oliwkom z Hiszpanii wraz z przepisami z oliwkami w roli głównej.

Promocja oliwek z Hiszpanii była także obecna w Internecie. Na portalu Onet.pl umieszczono tzw. navibox, czyli graficzną reklamę widoczną na stronie głównej.

Uzupełnieniem kampanii jest strona internetowa  www.hiszpanskieoliwki.pl, na której znajdują się informacje na temat historii, uprawy oraz odmian oliwek z Hiszpanii, a także przepisy na dania z ich użyciem.

Kampania została zorganizowana przez Hiszpański Instytut Handlu Zagranicznego ICEX, Agencję Promocji Regionu Andaluzji EXTENDA oraz Stowarzyszenie Hiszpańskich Eksporterów i Producentów Oliwek ASEMESA. Za realizację kampanii, tak jak w ubiegłych latach, odpowiedzialna była agencja ORANGEBLUE.

Jeśli są Państwo zainteresowani nawiązaniem kontaktów z hiszpańskimi producentami oliwek lub innych produktów, uprzejmie prosimy o kontakt z biurem EXTENDY. Dostarczymy wszelkich informacji oraz zaproponujemy bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami firm.

Magdalena Walerysiak Aktualności