„Viva Oliwa”- niech żyje hiszpańska oliwa z oliwek!

Celem kampanii jest zachęcenie polskich konsumentów do włączenia hiszpańskiej oliwy z oliwek do codziennej diety. Wybierając hiszpańską oliwę mamy pewność doskonałej jakości popartej wieloletnią tradycją. Hiszpańska oliwa ekstra virgin pozyskiwana z owoców długowiecznych drzew oliwnych od odległych czasów służy zdrowiu i urodzie…

Podczas trwania akcji mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia będą mieli okazję zobaczyć plakaty z logo kampanii umieszczone na autobusach miejskich. Ponadto, w sieciach Piotr i Paweł oraz Alma Market zostaną ustawione podświetlane standy w kształcie dużej butelki oliwy oraz plakatyz napisem „Viva Oliwa España”.

Wybór najlepszej oliwy z oliwek będzie jeszcze łatwiejszy – rekomendowane i sprawdzone hiszpańskie marki będą oznaczone nakładką z logo kampanii (widocznym obok). 

Szczegółowy program akcji promocyjnych jest następujący:

Warszawa:
Blue City, Piotr i Paweł (14-20 września)
Promenada, Alma Market (22-28 września)
Wrocław:
Ferio, Piotr i Paweł (14-20 września)
Arkady, Alma Market (22-28 września)
Poznań:
Promienista, Piotr i Paweł (6-12 września)
Stary Browar, Alma Market (30 września-6 października)
Gdańsk:
Grunwaldzka 71, Piotr i Paweł (6-12 września)
Kraków:
Alma Market (8-14 października)
Katowice:
Alma Market (8-14 października)
Łódź:
Kilińskiego 122, Alma Market (30 września-6 października)

Zapraszamy również do odwiedzenia strony internetowej www.oliwa-hiszpania.pl, na której znajdują się użyteczne informacje na temat powstawania oraz gatunków oliwy z oliwek, a także jej praktycznego zastosowania w kuchni w formie sprawdzonych przepisów. Dowiedzieć się również można wiele nt. właściwości odżywczych i zdrowotnych płynnego złota z Hiszpanii, która jest największym producentem i eksporterem oliwy z oliwek na świecie.

Aby ściągnąć wyjątkowy przewodnik po oliwie z oliwek, kilknij tutaj.

 

Magdalena Walerysiak Aktualności